Guides_

Emailhandtekening Microsoft Windows

Auteur: Jay Jansen

Gepubliceerd: 04.04.2022

Emailhandtekening toevoegen aan de Microsoft Windows


Stap 1.
Gaan naar Outlook.
Open het programma van Outlook op je computer.


Stap 2.
Als je Outlook geopend hebt.
Druk op Bestand (File in het Engels) in de rechter boven hoek.
Er opent een menu.
Klik op: Opties
Het instelling menu opent dan.


Stap 3.
In het instellingen menu klik je op het tablet
email.
Klik bij de regel Handtekeningen voor berichten maken of wijzigen op de Handtekeningen… knop.


Stap 4.
Klik op Nieuw (New in het Engels)

Stap 5.
Onder choose default signature kies de zonet gemaakte email handtekening in de new messages en replies/forwards dropdowns
Nu kun je je handtekening in het onderstaande veld maken, als je een opmaat gemaakte email handtekening wilt gebruiken kun je het hier onder plakken.

Niet kunnen vinden wat je zocht?_

Heb je het antwoord op een vraag niet kunnen vinden? Of heb je het idee dat er nog iets ontbreekt op onze kennisbank? Laat het ons weten. Stel je vraag direct per telefoon aan onze Supportdesk of zet je verzoek op de mail en je ontvangt binnen 24 uur een reactie.