Technical support

 

HELP, MIJN COMPUTER WERKT NIET!

Onze techneuten komen ter hulp om in alle gevallen ondersteuning te bieden

Lukt het niet om e-mails te verzenden? Website laadt niet? Problemen met het starten van jouw gloednieuwe 4BIS-software op een nieuw apparaat? Bij 4BIS Innovations zijn we er om te helpen! “Heb je geprobeerd het uit en weer aan te zetten” is het antwoord dat je nooit van ons krijgt. Vul het formulier voor het bugrapport onderaan de pagina in en we reageren binnen één werkdag. We zorgen ervoor dat urgente kwesties prioriteit krijgen, maar je kan ons ook bellen als het probleem waarmee je wordt geconfronteerd onmiddellijk moet worden opgelost.

Voor ultieme ondersteuning gebruiken we een tool genaamd TeamViewer om op afstand uw computer te besturen. Het kan op verschillende manieren worden gebruikt. We kunnen problemen voor je oplossen, zelfs als je geen beheerderstoegang tot je computer en / of systeemconfiguratie hebt. Download gewoon de “TeamViewer QuickSupport” -versie hieronder en dubbelklik erop om ons de sessie-ID en het wachtwoord te geven wanneer u naar binnen belt.

Als je ons onbeheerde toegang wilt verlenen, downloadt je de “TeamViewer Host” -versie, waarmee wij je computer op afstand kunnen bedienen, zelfs wanneer je er niet bent of wanneer je problemen ondervindt bij het aanmelden op je computer. We gebruiken dit om preventief onderhoud uit te voeren of om je computer problemen op te lossen als u er niet bent.

Call me maybe?

In geval van nood kan jij ons bellen. Onze technische specialist on call, Fabian, heeft een zeer mooie en kalmerende stem: stressvrije ervaring gegarandeerd!

+31 (0) 23 576 5400

Heb je een probleem?