Onze techneuten staan voor je klaar om in alle gevallen ondersteuning te bieden

Loop je ergens onverhoopt tegenaan en je komt er zelf niet meer uit? Bij 4BIS zijn we er om je te helpen! Stuur ons een e-mail of vul het contactformulier in en we reageren binnen 24 uur. We zorgen er altijd voor dat urgente kwesties prioriteit krijgen, maar je kan ons ook bellen als het probleem waarmee je wordt geconfronteerd onmiddelijk moet worden opgelost.

Vind je het fijner als we even met je meekijken? Ook dat kan middels Teamviewer, die je onderaan deze pagina kunt downloaden.

Profiteer van 24-7 support

Als technisch partner willen we software technologie zo breed mogelijk toegankelijk maken voor anderen. Word een meester in het gebruik van 4BIS-services, dankzij de handleidingen die we voor jouw gemak hebben samengesteld. Of vind onder de FAQ / Frequently Asked Questions het antwoord op de meestvoorkomende vragen. In onze Kennisbank bieden we je gratis direct toegankelijke online software tools om jouw technische ondersteuningsbehoeften en meer te beantwoorden.

Waar kunnen we je mee helpen

Stuur je vraag of omschrijf het probleem waar je tegenaan loopt via dit contactformulier of per mail naar onze Supportdesk en we zullen binnen 24 uur contact met je opnemen. Is het urgent? Dan kan je ons direct via onderstaand telefoonnummer bereiken.

Velden die gemarkeerd zijn met een * zijn verplichte velden.

We kijken gerust met je mee, wel zo makkelijk

Om op afstand met je mee te kunnen kijken op jouw computer gebruiken we een tool genaamd TeamViewer. We kunnen problemen voor je oplossen, zelfs als je geen beheerderstoegang tot je computer en / of systeemconfiguratie hebt!

Support beschikbaar voor Windows en Mac OS, klik op een download, dubbelklik vervolgens op het gedownloade bestand. Er verschijnt een scherm met sessie-ID en wachtwoord welke je aan onze Supportdesk medewerker mag opgeven om de Teamviewer te starten.

Kies alleen voor Host Support, wanneer je dit van van onze Supportdesk medewerker als instructie krijgt.